Thursday, March 24, 2011


Sitter her å kjenner prestasjonsangsten, hm.. litt usikker på kor denna angsten sit, men at den sit det er sikkert. Jaja.. Eg har høyrd at bilder seier meir en tusen ord, så her kjem nokre!

ULUWATU

Stigeboy og Soy padla ut over ukjent rev på høgvatn. Det viste seg å vere ein høg pris å betale. Endte med 200 meter revsafari med påfølgende fotpleiestund på kvelden.

Inngang - Utgang

Poseboy 1


Poseboy 2

Jaja..


LEGIAN BEACH BUNGALOW

Tidsfordriv!




JIMBARAN

Reisefot!


3 comments:

Anonymous said...

Så gøy med bilder! Ser jo ut som dere har det rimelig greit :) Jeg gleder meg til de daglige oppdateringene her på bloggen!
-Tonje

Anonymous said...

Dette er den beste bloggen jeg har sett. VOE, watch out

Tom Eirik

EirikO said...

Det her var en spesiell blogg for kjedelige og interesserte. Jeg tror ikke jeg kommer til å lese den igjen. Men skjønner at Tom liker den, det var jo et stort innhold av bilder her.
"Æ ser bare på bildan uansett"