Friday, April 8, 2011

Tipps mottas med takk!

Etter ei veke med surf i t-skjorte begynte det velkjente "t-skjorte skille" fenomenet å vise sin storhet. Det ville vere for gale å kome heim med eit slikt skille etter 3 mnd i Indonesisk farevann tenkte underteiknande. Dette førte til 3 påfølgende veker med intens singlett eksponering og surf i tilnærma Adams drakt, så langt det lar seg gjere innanfor sømmelegheitas grenser!

Som mine trofaste lesere kan sjå har ikkje denne innsatsen gitt det resultatet eg hadde håpt. Derfor vil eg med dette lansere min nye spalte (så får me sjå om spalta vert fulgt opp, det er det ingen garanti for). Den skal heite:

Vekas skille!
Tips til korleis eg kan utligne denne pigmentdifferansen mottas med takk

Soy

4 comments:

Anonymous said...

hmm....smooth jon kjetil, smooth.. få alle (med alle mener jeg jo selvfølgelig de 4 som av og til svipper innom bloggen din) til å bli nysjerrige nok til å se på sida di.. "hva blir neste ukas skille tro?".. Jeg kan røpe at det mest sannsynlig bare blir den andre armen som lider samme skjebne... lykke til med blogginga di da jon!

Anonymous said...

Såpass ja:) Ja no sjønner eg kva du snakka om på skype her om dagen...
Jaja, brun er du i alle fall:)

Storesyster

Jons reise said...

Takk for støtta søs!

Anonymous said...

du kan smøre inn hele den brune delen av armen(e) dine med den sink-salven du snakket om. Eventuelt pakke inn armene i aluminiumsfolie opp til skillet. etter en stund vil skillet forsvinne. garantert!

med aluminiumstrikset blir du itillegg brun på innsiden av armene.

tips og triks fra skillefrie 117